تیک بار

ارائه دهنده هاستینگ ، دامین ، سرور و خدمات اینترنتی

Dribbble
Fickr
Vimeo
گوگل پلاس
Linked In
توییتر
فیس بوک
به تیک بار خوش آمدید
تلفن : 06152621523
امروز پنجشنبه 30 شهریور 1396

قوانین استفاده از سرویس ها

لطفا با نهايت دقت مطالعه كنيد. مرجع تمامي تصميمات و سياست كاري بر مبناي قوانين خواهد بود و در صورت عدم رعايت تیک بار مسئوليتي نخواهد داشت.

  • به دستور موکد پلیس فتا ، تیک بار این حق را دارد که در صورت تشخیص ، از کاربر مدارک لازم را جهت احراز هویت دریافت کند. بدیهی است در صورت عدم ارائه مدارک مربوطه سرویس کاربر به حالت تعلیق درآمده و تا مرحله اثبات و احراز هویت از حالت تعلیق خارج نخواهد شد.


- ملاحظات قبل از ثبت نام
1- لطفا قبل از اقدام به ثبت نام ، اطلاعات لازم را از طريق جستجو در سايت كسب كنيد و با آگاهي كامل ثبت نام كنيد.
2- قوانين را به دقت و تمركز مطالعه كنيد. چون مرجع تصميمات و سياست كاري بر مبناي قوانين خواهد بود.
3- توجه داشته باشيد كه ثبت نام و ثبت سفارش و فعالیت در سایت به منزله قبول تمامي قوانين است و هرگونه تغیرات در قوانین از طریق ایمیل و اطلاعیه در پرتال کاربران اطلاع رسانی میگردد.

  • ملاحظات حين ثبت نام

4- در مرحله ثبت نام مشخصات بايد بصورت واقعي درج شود. در غير اينصورت و اثبات عدم تطابق اكانت مسدود خواهد شد.
5- اگر قصد داريد دامنه بين المللي ثبت كنيد بايد مشخصات خود را بصورت لاتين درج كنيد. امكان تغيير مشخصات پس از ثبت نام نيز ميسر است.
6- در موقع وارد كردن ايميل قويا توصيه مي شود دقت كامل داشته باشيد. چون تمامي اطلاعات محصول به آن ارسال و پل ارتباطي ما و شما خواهد بود.
7- سوال امنيتي بسيار بسيار مهم بوده و در مواقع لزوم با مراجعه به آن اموري مانند تغيير رمز ، ريستور قابل انجام خواهد بود.
8- توصيه مي شود يك شماره تلفن كه هميشه مي توانيد بواسطه آن در دسترس باشيد را وارد كنيد.

  •  ملاحظات پس از ثبت نام

9- بعد از ثبت نام ايميل ارسالي از سوي شركت را چك كنيد و با مشخصات خود تطبيق دهيد.
10- تصحيح مشخصات پس از ثبت نام از طريق پرتال كاربران ميسر بوده و فقط تغيير ايميل با ارائه مدرك شناسايي قابل تغيير است.

  • مرحله سفارش

                 - سفارش سرويس :


             - ممنوعيات :
        11- از سفارش هاست براي دامنه هاي ممنوعه و فيلتر شده جدا خودداري فرماييد.
        12- از ارائه سرويس به اشخاص ، شركت ، سازمان و موسسات مخالف با نظام جمهوري اسلامي ايران معذوريم.
        13- استفاده از سرويس براي فروش ، راه اندازي و هر گونه اقدام مرتبط با فعاليت هاي ضد فيلترينگ مانند vpn , socks , ... كاملا ممنوع است و عذري موجه نيست.
        14- استفاده از سرويس براي چت روم ، گيم سنتر ، جامعه مجازي ، سيستم وبلاگدهي ، آزمايشات ضد امنيتي ، سيستم افزايش بازيد , تبليغات كليكي ممنوع است و در صورت موجود بودن سرویس ویژه باید سرویس ویژه مربوطه تهیه گردد.

  •  ملاحظات :

        15- قبل از اقدام به خريد جزئيات سرويس را بررسي كرده و سپس اقدام به خريد كنيد.
        16- تحويل سرويس هاي ميزباني بصورت آني مي باشد.
        17- ارتقاي سرويس در هر لحظه با احتساب مابه التفاوت ميسر خواهد بود.
        18- نصب سيستم مديريت محتوا براي يكبار رايگان است.
        19- ثبت و قابل استفاده بودن دامنه هاي ملي در شرايط عادي از 12 تا 48 ساعت متغير است.
        20- ثبت و قابل استفاده بودن دامنه هاي ملي كه براي ثبت آنها مدارك خواسته مي شود بستگي به شرايط و عملكرد متقاضي داشته و زمان مشخصي ندارد.
        21- ثبت و قابل استفاده بودن دامنه هاي بين المللي آني بوده و به پس از پرداخت ثبت خواهد شد. البته در صورتي كه مشخصات بصورت لاتين و صحيح درج شود.
        22- كنترل پنل دامنه هاي ملي در سايت ايرنيك به آدرس http://nic.ir مي باشد.
        23- كنترل پنل دامنه هاي بين المللي در آدرس http://domain.tikbar.ir و کنترل پنل نمایندگی دامنه های بین المللی در آدرس http://domainreseller.tikbar.ir مي باشد.
24- چنانچه قصد واريز وجه بصورت بانكي داريد از قبل اطلاع دهيد تا سفارش حذف نگردد.
25- سفارشات در اسرع وقت انجام مي شود و نيازي به تقاضاي شما مبني بر تسريع اين موضوع نيست.
26- سفارشاتي كه داراي مشكل بوده و يا ناقص باشند قابل انجام نبوده و خود كاربر بايد با تیک بار در مورد حل اين موضوع در تماس باشد.
27- دامنه هاي ملي توسط كارشناسان سازمان فيزيك نظري ( ايرنيك ) تاييد و ثبت مي شوند و فعال سازي آنها توسط ما انجام نمي شود.
28- تمامي محصولات و سفارشات در صورت عدم پرداخت مبلغ تمديد پس از تاريخ سررسيد به مدت 48 ساعت مسدود و پس از آن به كلي حذف خواهد گرديد.
29- چنانچه سرويس كاربر براي ساير كاربران ايجاد مشكل كند تیک بار مي تواند بدون اطلاع قبلي اكانت را مسدود و در شرايط خاص حتي حذف كند.
30- سرويس هاي ميزباني داراي تضمين عودت 7 روزه وجه بوده كه در صورت مشكل دار بودن سرويس قابل انجام است.

  • عودت :
  •  شرايط عودت مبلغ دامنه :

    31- اگر دامنه ثبت نهايي نشده و در ليست انتظار باشد امكان عودت مبلغ دامنه وجود دارد و در صورت ثبت نهايي به هيچ عنوان قابل عودت نيست.
    32- دامنه هايي كه براي ثبت آنها مدارك خواسته مي شود ، در صورت عدم ارائه مدارك پس از طي حدود 10 روز دامنه دوباره آزاد مي شود و با کسر 1,000 تومان قابل عودت دادن است.
    33- دامنه هاي بين المللي تا 7 روز پس از ثبت امكان عودت با كسر مبلغ 10,000 تومان را دارند.

  •    شرايط عودت مبلغ سرويس هاي ميزباني :

    34- مدت تعيين شده براي عودت سرويس هاي ميزباني 7 روز است. البته در صورتي كه سرويس داراي مشكل باشد.
    35- در عودت مبلغ سرويس هاي ميزباني تنها دلايلي مورد قبول است كه مربوط به مشكل در سرويس خريداري شده باشد.
    36- مشكلات مربوط به ساير سرويس ها و عدم هماهنگي و پشتيباني با سرويس خريداري شده شامل عودت نمي شود.
    37- سرويس هايي كه به همراه دامنه سفارش داده مي شوند ، چنانچه دامنه به هر علتي ثبت نشود مبلغ سرويس ميزباني قابل عودت نيست.
    38- عدم استفاده از سرويس دليل قابل قبولي براي عودت نمي باشد.

  •    شرايط عودت مبلغ سرورهاي مجازي و اختصاصي :

    39- هيچگونه عودتي شامل اين سرويس ها نمي شود.

  • عودت وجه فقط به حساب شخصی واریز می شود که با آن نام ثبت نام کرده و در صورتی که مشخصات ثبت نام واقعی نباشد به هیچ عنوان مبلغ قابل عودت نخواهد بود.
  • - تغييرات در سرويس :

    40- تغيير نام دامنه پس از ثبت به هيچ عنوان قابل تغيير نخواهد بود.
    41- تغييراتي از قبيل main domain , user name  فقط با ارائه مدرك شناسايي ( شناسنامه يا كارت ملي ) قابل انجام است.
    42- تغيير رمز عبور سرويس فقط با پاسخ دادن به سوال امنيتي قابل انجام است.

  •  پشتيبان گيري و بك آپ :

    43- طبق اطلاعات درج شده در جزئيات محصول بك آپ گيري بصورت روزانه / هفتگي / ماهانه باتوجه به سرویس مي باشد.
    44- ارائه بك آپ و ريستور كردن مجدد اكانت فقط با ارائه كارت شناسايي ( شناسنامه يا كارت ملي ) ميسر خواهد بود.
    45- ارائه بك آپ در حيطه مسئوليتي شركت نبوده و فقط براي بالا بردن سطح كيفي خدمات قابل ارائه انجام مي شود.
    46- مسئوليت حفظ و پشتيبان گيري اطلاعات كاربر به عهده خود ايشان است.
    47- در صورتي كه امكان تحويل يا ريستور بك آپ ميسر نباشد ، تیک بار به هيچ عنوان مسئوليتي نخواهد داشت.
    48- چنانچه مشكلاتي پيش بيني نشده موجب از دست رفتن اطلاعات شود تیک بار به هيچ وجه مسئوليتي ندارد.

توجه : اکانت هایی که ساختار آنها بهم ریخته شده و سرور نمی تواند بصورت خودکار از آنها بکاپ گیری کند بکاپ دیگری گرفته نمی شود.

 

  • وظايف و شرايط مشترك :


    49- تیک بار وظيفه تامين پايداري سرويس ها را بر عهده دارد.
    50- تیک بار اين حق را دارد كه در زمان هاي صلاحديد نسبت به رفع اشكالات و بروزرساني سرور اقدام كند.
    51- تیک بار مسئولیتی در قبال عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده و تحویل شده ندارد.
    52- تیک بار می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر مالکیت یک سرویس صورت ندهد.
    53- تیک بار در راستای حفظ حقوق خریدار حق دارد مدارک شناسایی تغییر مالکیت را جهت احراز هویت و انطباق با مشخصات مالک سرویس دریافت دارد.
    54- روش ارتباطی مستند تیک بار با خریدار، آدرس ایمیل خریدار که حساب کاربری وی در پرتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود.
    55- روش ارتباطی مستند خریدار با تیک بار ، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت خواهد بود
    56- استفاده از ایمیل برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیز برای خریدار محسوب نمی گردد.
    57- تیک بار مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.
    58- كارمندان تیک بار فقط در زمان هاي مشخص شده قادر به پاسخگويي خواهند بود.
    59- تیک بار هيچگونه مسئوليتي در قبال سلامت و امنيت محتوايي فايل هاي كاربران ندارد.
    60- تیک بار هيچگونه مسئوليتي در قبال مطالب نامناسب ، غير اخلاقي و سياسي كاربران ندارد و فقط مي تواند اكانت مورد نظر را مسدود نمايد.
    61- تیک بار هيچگونه مسئوليتي از قبال نوع و نام دامنه ثبت شده ندارد.
    62- تیک بار تعرفه هاي خود را بر اساس تعرفه ها و نرخ ارز بروز مي كند و احتمال تغييرات تعرفه ها در هر زمان وجود دارد.
    63- تیک بار اين حق را دارد كه در زمان بالا رفتن نرخ خدمات ، در صدي متناسب با وضع بازار بر محصولات اعمال كند.
    64- تیک بار كاملا تابع قوانين جمهموري اسلامي ايران مي باشد.
    65- قوانين فورس ماژور بر روند كاري تیک بار تاثير گذار است. اتفاقي از قبيل جنگ ، بلاياي طبيعي و تحريم ، مسئوليت را از تیک بار صلب مي كند.
    66- تیک بار با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.
    67- تیک بار مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار و سرورهای خود ندارد.
    68- تیک بار مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور سرویسهای خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.
    69- تیک بار موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده ها در سرویس خریدار می باشد و همچنین آنرا در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
    70- تاریخ تمدید سرویس منقضی، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود. شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.
    71- خریدار موظف است تحویل ، تطابق واجرای صحیح سرویس خریداری شده را کنترل نماید.
    72- تیک بار هیچ مسئولیت و اقدامي برای بدست آوردن دامنه از دست رفته و یا اطلاعات حذف شده از روی سرورهای میزبانی پس از اتمام قرارداد نخواهد داشت .
    73- مدت زمان قطع سرویس ناشی از عدم پرداخت مطالبات شرکت، بررسی جرائم و اعمال تشخیص کارشناسی به مدت زمان سرویس دهی افزوده نمی گردد.
    74- تیک بار تنها مسئولیت سرویس دهی در حوزه خرید را دارد. اختلالات و موارد دیگر مسئولیتی را متوجه تیک بار نخواهد كرد.
    75- تیک بار مسئولیتی در قبال عدم تطابق سرویس خریداری شده با نیاز مشتری ندارد.
    76- تیک بار مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی از نرم افزارها یا برنامه های مورد استفاده خریدار ندارد.
    77- تیک بار اين حق را خواهد داشت كه در صورت پرداخت نكردن وجه سفارش جديد آن سفارش را پاك نمايد و در قبال محتوای حذف شده مسئولیتی نخواهد شد.
    78- مسئوليت سلامت و امنيت محتواي فايل هاي كاربر بر عهده خود ايشان مي باشد.
    79- كاربر بايد در موقع خريد با آگاهي و دقت كامل خريد كند.بديهي است در صورت بروز اشتباه ، خود كاربر مسئول خواهد بود.
    80- كليه مشخصات محصول به ايميل كاربر فرستاده مي شود، بديهي است در صورت بروز اشتباه در درج ايميل يا عدم دسترسي ،كاربر مسئول خواهد بود.
    81- كاربر بايد مبلغ سفارش خود را پرداخت نمايد ، در غير اينصورت سفارش وي پاك و خود كاربر مسئول خواهد بود.
    82- تمامي تعرفه ها طبق وضعيت بازار تنظيم مي شود و در صورتي كه تعرفه ها تغييراتي داشته باشد كاربر ملزم به پذيرش آن خواهد بود.
    83- كاربر بايد قبل از ثبت دامنه ملي شناسه ايرنيك تهيه و سپس اقدام به سفارش ثبت دامنه نمايد. در غير اينصورت خود كاربر مسئول خواهد بود.
    84- حساب كاربري ايرنيك بايد فعال بوده و مشكلي از بايت دسترسي نمايندگان ايرنيك نداشته باشد. در غير اينصورت خود كاربر مسئول خواهد بود.
    85- كاربر بايد از رمز عبور با امنيت بالا استفاده نمايد و در هر حالت خود كاربر مسئول خواهد بود.
    86- استفاده بيش از حد از منابع سرور ( مازاد حد تعريف شده ) موجب مسدود شدن اكانت شده و در صورت تكرار قابل استرداد و رفع انسداد نخواهد بود.
    87- با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت شرکت، خریدار قوانین شرکت را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
    88- كاربر موظف است اقدامات امنيتي را انجام دهد تا مشكلي براي خود و ديگران كاربران بوجود نيايد.
    89- پذيرش قوانين به معني قبول تمامي مسئوليت هاي مربوطه خواهد بود.
    90- تغییرات مالکیت سرویس فقط بصورت درخواست كتبي و امضا شده با پيوست كارت شناسايي قابل اجرا خواهد بود.
    91- کلیه مسئولیتهای عدم استفاده صحیح از سرویس با خریدار بوده و تیک بار تنها مسئول ارائه سرویس استاندارد بر اساس تعهدات اعلام شده مي باشد.
    92- خریدار موظف است کلیه قوانین شرکت و جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید.
    93- در صورت عدم رعایت قوانين ،تیک بار حق قطع سرویس بصورت موقت یا دائم و دریافت خسارت را دارد و خریدار موظف به جبران خسارت وارده بر تیک بار مي باشد.

  •  توجه :
     موارد مربوط به قطعی سرویس ها غیر از زمان انتقال سرور (اطلاع رسانی میشود) با ارائه 10 روز تا 3 سال سرویس میزبانی به صورت رایگان جبران خواهد شد که این مورد بستگی به آپتایم سرور و (( قطعی از سوی تیک بار )) دارد و در مواردی که مربوط به دامین ، دی ان اس دامین وهرگونه قطعی که از سوی کاربر و یا اسکریپت نصب شده باشد تیک بار مسئولیتی نخواهد داشت  .
  • مواردي كه موجب فسخ بي قيد و شرط قرارداد مي شود :


    94- رعايت نكردن اصول قيد شده در قوانين مانند توهين ، فعاليت هاي غير اخلاقي ، ضد ديني و ساير عواملي كه از شان انساني و اخلاقي به دور است.
    95- استفاده از سرويس براي سوء استفاده به هر شكل و حالت
    96- استفاده از سرويس براي تخريب شخصيت و موقعيت يك شخص ، گروه ، كشور و ...
    97- استفاده از سرويس براي ايجاد اختلال در سرويس دهي شركت يا عوامل داخلي و خارجي ديگر
    98- وضع قوانين جديد يا وقوع اتفاقاتي كه ساختار تعريف شده فعلي وب در كشور و دنيا را به هم مي زند.
    99- قوانيني كه موجب رفع مسئوليت هاي تیک بار مي شود.
    -- مانند : فوت يكي از طرفين ، بلاياي طبيعي ، جنگ و كليه عواملي كه شرايط فورش ماژور را فراهم مي كند و از عهده كنترل تیک بار خارج است.
 

  • مواردي كه باعث مسدود شدن سرويس خواهد شد :

 

    100- استفاده بيش از حد از منابع سرور ( cpu , ram )
    101- پر شدن فضا و تمام شدن پهناي باند ماهانه
    102- خرابكاري و اقدام به اعمالي كه با امنيت سرويس و سرور در تناقض است.
    103- اقدام به ارسال اسپم چه بصورت عمدي و چه بصورت غير عمدي
    104- عدم سازگاري محتوا و اطلاعات با وب سرور و ايجاد مشكلات مرتبط
    105- تحت حمله قرار داشتن سرويس مشترك
    106- توهين به شخص ، اشخاص ، شركت ، ارگان ، مسئولان و کارشناسان سایت و موارد مشابه
    107- تمامي موارد مندرج در بند 11 تا 14 قوانين

  • توجه : رفع انسداد ، عدم رفع انسداد و يا حذف سرويس بستگي به مورد پيش آمده دارد.
  • نکته : به موجب ماده 33 قانون جرایم رایانه ای تیک بار می توانید نسبت به مسدود سازی سایتهائی که محتوای مجرمانه منتشر می می کنند بدون اخطار و اطلاعیه قبلی اقدام کنند .
  • موارد مربوط به طراحی سایت :

    108- تمامی سایت های طراحی شده ملزم به رعایت کپی رایت طراحی شده توسط تیک بار همراه با لینک به tikbar.ir می باشند در غیر این صورت باید مبلغ 95 هزار تومان برای سیستم مدیریت محتوا و 90 هزار تومان برای قالب ها که حق کپی رایت می باشد را پرداخت نمایند ، در غیر این صورت با سایت تخلف کننده برخورد خواهد شد.

  • توجه : در صورت حذف کپی رایت بدون پرداخت لایسنس و یا پرداخت نکردن هزینه تیک بار این حق را دارد که قالب یا سیستم طراحی شده را به صورت رایگان برای دانلود و یا جهت فروش در سایت قرار دهد .

    109- تنها سیستم های مدیریت محتوایی که توسط ما طراحی می گردد دارای هاست یک ساله به صورت رایگان می باشد و شامل قالب ها و... نمی شود .

  • موارد مربوط به محتوا و مطالب سایت:

    110- تمامی محتوا و مطالب تولید شده توسط تیک بار دارای حق کپی رایت می باشد و در صورت کپی برداری (حتی با ذکر منبع) برخورد قانونی خواهد شد .

 

  • موارد مربوط به قراردادنامه :

    111-قراردادنامه برای هاست ها ، سرورها ، طراحی ها و... تنها با اشخاص و شرکت های حقوقی بسته می شود و اشخاص حقیقی می توانند از فاکتور ها و ایمیل های ارسال شده در این امر  استفاده کنند اما در صورت لزوم تنها از طریق تیکت پشتیبانی می توانند نسبت به درخواست قردادنامه اقدام نمایند (توجه : انجام این امر توسط تماس و یا ارسال ایمیل میسر نمی باشد)  .

 

  • تیک بار ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد که می توانید این وضعیت را در آدرس samandehi.ir استعلام نمایید .
  • تیک بار دارای نماد اعتماد الكترونیكی کسب و کار های اینترنتی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی می باشد که می توانید این وضعیت را در آدرس enamad.ir استعلام نمایید .
  • مشاهده متن کامل قانون جرائم رايانه‌ اي
قوانین استفاده از سرویس ها

لطفا با نهايت دقت مطالعه كنيد. مرجع تمامي تصميمات و سياست كاري بر مبناي قوانين خواهد بود و در صورت عدم رعايت تیک بار مسئوليتي نخواهد داشت.

  • به دستور موکد پلیس فتا ، تیک بار این حق را دارد که در صورت تشخیص ، از کاربر مدارک لازم را جهت احراز هویت دریافت کند. بدیهی است در صورت عدم ارائه مدارک مربوطه سرویس کاربر به حالت تعلیق درآمده و تا مرحله اثبات و احراز هویت از حالت تعلیق خارج نخواهد شد.


- ملاحظات قبل از ثبت نام
1- لطفا قبل از اقدام به ثبت نام ، اطلاعات لازم را از طريق جستجو در سايت كسب كنيد و با آگاهي كامل ثبت نام كنيد.
2- قوانين را به دقت و تمركز مطالعه كنيد. چون مرجع تصميمات و سياست كاري بر مبناي قوانين خواهد بود.
3- توجه داشته باشيد كه ثبت نام و ثبت سفارش و فعالیت در سایت به منزله قبول تمامي قوانين است و هرگونه تغیرات در قوانین از طریق ایمیل و اطلاعیه در پرتال کاربران اطلاع رسانی میگردد.

  • ملاحظات حين ثبت نام

4- در مرحله ثبت نام مشخصات بايد بصورت واقعي درج شود. در غير اينصورت و اثبات عدم تطابق اكانت مسدود خواهد شد.
5- اگر قصد داريد دامنه بين المللي ثبت كنيد بايد مشخصات خود را بصورت لاتين درج كنيد. امكان تغيير مشخصات پس از ثبت نام نيز ميسر است.
6- در موقع وارد كردن ايميل قويا توصيه مي شود دقت كامل داشته باشيد. چون تمامي اطلاعات محصول به آن ارسال و پل ارتباطي ما و شما خواهد بود.
7- سوال امنيتي بسيار بسيار مهم بوده و در مواقع لزوم با مراجعه به آن اموري مانند تغيير رمز ، ريستور قابل انجام خواهد بود.
8- توصيه مي شود يك شماره تلفن كه هميشه مي توانيد بواسطه آن در دسترس باشيد را وارد كنيد.

  •  ملاحظات پس از ثبت نام

9- بعد از ثبت نام ايميل ارسالي از سوي شركت را چك كنيد و با مشخصات خود تطبيق دهيد.
10- تصحيح مشخصات پس از ثبت نام از طريق پرتال كاربران ميسر بوده و فقط تغيير ايميل با ارائه مدرك شناسايي قابل تغيير است.

  • مرحله سفارش

                 - سفارش سرويس :


             - ممنوعيات :
        11- از سفارش هاست براي دامنه هاي ممنوعه و فيلتر شده جدا خودداري فرماييد.
        12- از ارائه سرويس به اشخاص ، شركت ، سازمان و موسسات مخالف با نظام جمهوري اسلامي ايران معذوريم.
        13- استفاده از سرويس براي فروش ، راه اندازي و هر گونه اقدام مرتبط با فعاليت هاي ضد فيلترينگ مانند vpn , socks , ... كاملا ممنوع است و عذري موجه نيست.
        14- استفاده از سرويس براي چت روم ، گيم سنتر ، جامعه مجازي ، سيستم وبلاگدهي ، آزمايشات ضد امنيتي ، سيستم افزايش بازيد , تبليغات كليكي ممنوع است و در صورت موجود بودن سرویس ویژه باید سرویس ویژه مربوطه تهیه گردد.

  •  ملاحظات :

        15- قبل از اقدام به خريد جزئيات سرويس را بررسي كرده و سپس اقدام به خريد كنيد.
        16- تحويل سرويس هاي ميزباني بصورت آني مي باشد.
        17- ارتقاي سرويس در هر لحظه با احتساب مابه التفاوت ميسر خواهد بود.
        18- نصب سيستم مديريت محتوا براي يكبار رايگان است.
        19- ثبت و قابل استفاده بودن دامنه هاي ملي در شرايط عادي از 12 تا 48 ساعت متغير است.
        20- ثبت و قابل استفاده بودن دامنه هاي ملي كه براي ثبت آنها مدارك خواسته مي شود بستگي به شرايط و عملكرد متقاضي داشته و زمان مشخصي ندارد.
        21- ثبت و قابل استفاده بودن دامنه هاي بين المللي آني بوده و به پس از پرداخت ثبت خواهد شد. البته در صورتي كه مشخصات بصورت لاتين و صحيح درج شود.
        22- كنترل پنل دامنه هاي ملي در سايت ايرنيك به آدرس http://nic.ir مي باشد.
        23- كنترل پنل دامنه هاي بين المللي در آدرس http://domain.tikbar.ir و کنترل پنل نمایندگی دامنه های بین المللی در آدرس http://domainreseller.tikbar.ir مي باشد.
24- چنانچه قصد واريز وجه بصورت بانكي داريد از قبل اطلاع دهيد تا سفارش حذف نگردد.
25- سفارشات در اسرع وقت انجام مي شود و نيازي به تقاضاي شما مبني بر تسريع اين موضوع نيست.
26- سفارشاتي كه داراي مشكل بوده و يا ناقص باشند قابل انجام نبوده و خود كاربر بايد با تیک بار در مورد حل اين موضوع در تماس باشد.
27- دامنه هاي ملي توسط كارشناسان سازمان فيزيك نظري ( ايرنيك ) تاييد و ثبت مي شوند و فعال سازي آنها توسط ما انجام نمي شود.
28- تمامي محصولات و سفارشات در صورت عدم پرداخت مبلغ تمديد پس از تاريخ سررسيد به مدت 48 ساعت مسدود و پس از آن به كلي حذف خواهد گرديد.
29- چنانچه سرويس كاربر براي ساير كاربران ايجاد مشكل كند تیک بار مي تواند بدون اطلاع قبلي اكانت را مسدود و در شرايط خاص حتي حذف كند.
30- سرويس هاي ميزباني داراي تضمين عودت 7 روزه وجه بوده كه در صورت مشكل دار بودن سرويس قابل انجام است.

  • عودت :
  •  شرايط عودت مبلغ دامنه :

    31- اگر دامنه ثبت نهايي نشده و در ليست انتظار باشد امكان عودت مبلغ دامنه وجود دارد و در صورت ثبت نهايي به هيچ عنوان قابل عودت نيست.
    32- دامنه هايي كه براي ثبت آنها مدارك خواسته مي شود ، در صورت عدم ارائه مدارك پس از طي حدود 10 روز دامنه دوباره آزاد مي شود و با کسر 1,000 تومان قابل عودت دادن است.
    33- دامنه هاي بين المللي تا 7 روز پس از ثبت امكان عودت با كسر مبلغ 10,000 تومان را دارند.

  •    شرايط عودت مبلغ سرويس هاي ميزباني :

    34- مدت تعيين شده براي عودت سرويس هاي ميزباني 7 روز است. البته در صورتي كه سرويس داراي مشكل باشد.
    35- در عودت مبلغ سرويس هاي ميزباني تنها دلايلي مورد قبول است كه مربوط به مشكل در سرويس خريداري شده باشد.
    36- مشكلات مربوط به ساير سرويس ها و عدم هماهنگي و پشتيباني با سرويس خريداري شده شامل عودت نمي شود.
    37- سرويس هايي كه به همراه دامنه سفارش داده مي شوند ، چنانچه دامنه به هر علتي ثبت نشود مبلغ سرويس ميزباني قابل عودت نيست.
    38- عدم استفاده از سرويس دليل قابل قبولي براي عودت نمي باشد.

  •    شرايط عودت مبلغ سرورهاي مجازي و اختصاصي :

    39- هيچگونه عودتي شامل اين سرويس ها نمي شود.

  • عودت وجه فقط به حساب شخصی واریز می شود که با آن نام ثبت نام کرده و در صورتی که مشخصات ثبت نام واقعی نباشد به هیچ عنوان مبلغ قابل عودت نخواهد بود.
  • - تغييرات در سرويس :

    40- تغيير نام دامنه پس از ثبت به هيچ عنوان قابل تغيير نخواهد بود.
    41- تغييراتي از قبيل main domain , user name  فقط با ارائه مدرك شناسايي ( شناسنامه يا كارت ملي ) قابل انجام است.
    42- تغيير رمز عبور سرويس فقط با پاسخ دادن به سوال امنيتي قابل انجام است.

  •  پشتيبان گيري و بك آپ :

    43- طبق اطلاعات درج شده در جزئيات محصول بك آپ گيري بصورت روزانه / هفتگي / ماهانه باتوجه به سرویس مي باشد.
    44- ارائه بك آپ و ريستور كردن مجدد اكانت فقط با ارائه كارت شناسايي ( شناسنامه يا كارت ملي ) ميسر خواهد بود.
    45- ارائه بك آپ در حيطه مسئوليتي شركت نبوده و فقط براي بالا بردن سطح كيفي خدمات قابل ارائه انجام مي شود.
    46- مسئوليت حفظ و پشتيبان گيري اطلاعات كاربر به عهده خود ايشان است.
    47- در صورتي كه امكان تحويل يا ريستور بك آپ ميسر نباشد ، تیک بار به هيچ عنوان مسئوليتي نخواهد داشت.
    48- چنانچه مشكلاتي پيش بيني نشده موجب از دست رفتن اطلاعات شود تیک بار به هيچ وجه مسئوليتي ندارد.

توجه : اکانت هایی که ساختار آنها بهم ریخته شده و سرور نمی تواند بصورت خودکار از آنها بکاپ گیری کند بکاپ دیگری گرفته نمی شود.

 

  • وظايف و شرايط مشترك :


    49- تیک بار وظيفه تامين پايداري سرويس ها را بر عهده دارد.
    50- تیک بار اين حق را دارد كه در زمان هاي صلاحديد نسبت به رفع اشكالات و بروزرساني سرور اقدام كند.
    51- تیک بار مسئولیتی در قبال عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده و تحویل شده ندارد.
    52- تیک بار می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر مالکیت یک سرویس صورت ندهد.
    53- تیک بار در راستای حفظ حقوق خریدار حق دارد مدارک شناسایی تغییر مالکیت را جهت احراز هویت و انطباق با مشخصات مالک سرویس دریافت دارد.
    54- روش ارتباطی مستند تیک بار با خریدار، آدرس ایمیل خریدار که حساب کاربری وی در پرتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود.
    55- روش ارتباطی مستند خریدار با تیک بار ، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت خواهد بود
    56- استفاده از ایمیل برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیز برای خریدار محسوب نمی گردد.
    57- تیک بار مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.
    58- كارمندان تیک بار فقط در زمان هاي مشخص شده قادر به پاسخگويي خواهند بود.
    59- تیک بار هيچگونه مسئوليتي در قبال سلامت و امنيت محتوايي فايل هاي كاربران ندارد.
    60- تیک بار هيچگونه مسئوليتي در قبال مطالب نامناسب ، غير اخلاقي و سياسي كاربران ندارد و فقط مي تواند اكانت مورد نظر را مسدود نمايد.
    61- تیک بار هيچگونه مسئوليتي از قبال نوع و نام دامنه ثبت شده ندارد.
    62- تیک بار تعرفه هاي خود را بر اساس تعرفه ها و نرخ ارز بروز مي كند و احتمال تغييرات تعرفه ها در هر زمان وجود دارد.
    63- تیک بار اين حق را دارد كه در زمان بالا رفتن نرخ خدمات ، در صدي متناسب با وضع بازار بر محصولات اعمال كند.
    64- تیک بار كاملا تابع قوانين جمهموري اسلامي ايران مي باشد.
    65- قوانين فورس ماژور بر روند كاري تیک بار تاثير گذار است. اتفاقي از قبيل جنگ ، بلاياي طبيعي و تحريم ، مسئوليت را از تیک بار صلب مي كند.
    66- تیک بار با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.
    67- تیک بار مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار و سرورهای خود ندارد.
    68- تیک بار مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور سرویسهای خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.
    69- تیک بار موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده ها در سرویس خریدار می باشد و همچنین آنرا در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
    70- تاریخ تمدید سرویس منقضی، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود. شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.
    71- خریدار موظف است تحویل ، تطابق واجرای صحیح سرویس خریداری شده را کنترل نماید.
    72- تیک بار هیچ مسئولیت و اقدامي برای بدست آوردن دامنه از دست رفته و یا اطلاعات حذف شده از روی سرورهای میزبانی پس از اتمام قرارداد نخواهد داشت .
    73- مدت زمان قطع سرویس ناشی از عدم پرداخت مطالبات شرکت، بررسی جرائم و اعمال تشخیص کارشناسی به مدت زمان سرویس دهی افزوده نمی گردد.
    74- تیک بار تنها مسئولیت سرویس دهی در حوزه خرید را دارد. اختلالات و موارد دیگر مسئولیتی را متوجه تیک بار نخواهد كرد.
    75- تیک بار مسئولیتی در قبال عدم تطابق سرویس خریداری شده با نیاز مشتری ندارد.
    76- تیک بار مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی از نرم افزارها یا برنامه های مورد استفاده خریدار ندارد.
    77- تیک بار اين حق را خواهد داشت كه در صورت پرداخت نكردن وجه سفارش جديد آن سفارش را پاك نمايد و در قبال محتوای حذف شده مسئولیتی نخواهد شد.
    78- مسئوليت سلامت و امنيت محتواي فايل هاي كاربر بر عهده خود ايشان مي باشد.
    79- كاربر بايد در موقع خريد با آگاهي و دقت كامل خريد كند.بديهي است در صورت بروز اشتباه ، خود كاربر مسئول خواهد بود.
    80- كليه مشخصات محصول به ايميل كاربر فرستاده مي شود، بديهي است در صورت بروز اشتباه در درج ايميل يا عدم دسترسي ،كاربر مسئول خواهد بود.
    81- كاربر بايد مبلغ سفارش خود را پرداخت نمايد ، در غير اينصورت سفارش وي پاك و خود كاربر مسئول خواهد بود.
    82- تمامي تعرفه ها طبق وضعيت بازار تنظيم مي شود و در صورتي كه تعرفه ها تغييراتي داشته باشد كاربر ملزم به پذيرش آن خواهد بود.
    83- كاربر بايد قبل از ثبت دامنه ملي شناسه ايرنيك تهيه و سپس اقدام به سفارش ثبت دامنه نمايد. در غير اينصورت خود كاربر مسئول خواهد بود.
    84- حساب كاربري ايرنيك بايد فعال بوده و مشكلي از بايت دسترسي نمايندگان ايرنيك نداشته باشد. در غير اينصورت خود كاربر مسئول خواهد بود.
    85- كاربر بايد از رمز عبور با امنيت بالا استفاده نمايد و در هر حالت خود كاربر مسئول خواهد بود.
    86- استفاده بيش از حد از منابع سرور ( مازاد حد تعريف شده ) موجب مسدود شدن اكانت شده و در صورت تكرار قابل استرداد و رفع انسداد نخواهد بود.
    87- با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت شرکت، خریدار قوانین شرکت را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
    88- كاربر موظف است اقدامات امنيتي را انجام دهد تا مشكلي براي خود و ديگران كاربران بوجود نيايد.
    89- پذيرش قوانين به معني قبول تمامي مسئوليت هاي مربوطه خواهد بود.
    90- تغییرات مالکیت سرویس فقط بصورت درخواست كتبي و امضا شده با پيوست كارت شناسايي قابل اجرا خواهد بود.
    91- کلیه مسئولیتهای عدم استفاده صحیح از سرویس با خریدار بوده و تیک بار تنها مسئول ارائه سرویس استاندارد بر اساس تعهدات اعلام شده مي باشد.
    92- خریدار موظف است کلیه قوانین شرکت و جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید.
    93- در صورت عدم رعایت قوانين ،تیک بار حق قطع سرویس بصورت موقت یا دائم و دریافت خسارت را دارد و خریدار موظف به جبران خسارت وارده بر تیک بار مي باشد.

  •  توجه :
     موارد مربوط به قطعی سرویس ها غیر از زمان انتقال سرور (اطلاع رسانی میشود) با ارائه 10 روز تا 3 سال سرویس میزبانی به صورت رایگان جبران خواهد شد که این مورد بستگی به آپتایم سرور و (( قطعی از سوی تیک بار )) دارد و در مواردی که مربوط به دامین ، دی ان اس دامین وهرگونه قطعی که از سوی کاربر و یا اسکریپت نصب شده باشد تیک بار مسئولیتی نخواهد داشت  .
  • مواردي كه موجب فسخ بي قيد و شرط قرارداد مي شود :


    94- رعايت نكردن اصول قيد شده در قوانين مانند توهين ، فعاليت هاي غير اخلاقي ، ضد ديني و ساير عواملي كه از شان انساني و اخلاقي به دور است.
    95- استفاده از سرويس براي سوء استفاده به هر شكل و حالت
    96- استفاده از سرويس براي تخريب شخصيت و موقعيت يك شخص ، گروه ، كشور و ...
    97- استفاده از سرويس براي ايجاد اختلال در سرويس دهي شركت يا عوامل داخلي و خارجي ديگر
    98- وضع قوانين جديد يا وقوع اتفاقاتي كه ساختار تعريف شده فعلي وب در كشور و دنيا را به هم مي زند.
    99- قوانيني كه موجب رفع مسئوليت هاي تیک بار مي شود.
    -- مانند : فوت يكي از طرفين ، بلاياي طبيعي ، جنگ و كليه عواملي كه شرايط فورش ماژور را فراهم مي كند و از عهده كنترل تیک بار خارج است.
 

  • مواردي كه باعث مسدود شدن سرويس خواهد شد :

 

    100- استفاده بيش از حد از منابع سرور ( cpu , ram )
    101- پر شدن فضا و تمام شدن پهناي باند ماهانه
    102- خرابكاري و اقدام به اعمالي كه با امنيت سرويس و سرور در تناقض است.
    103- اقدام به ارسال اسپم چه بصورت عمدي و چه بصورت غير عمدي
    104- عدم سازگاري محتوا و اطلاعات با وب سرور و ايجاد مشكلات مرتبط
    105- تحت حمله قرار داشتن سرويس مشترك
    106- توهين به شخص ، اشخاص ، شركت ، ارگان ، مسئولان و کارشناسان سایت و موارد مشابه
    107- تمامي موارد مندرج در بند 11 تا 14 قوانين

  • توجه : رفع انسداد ، عدم رفع انسداد و يا حذف سرويس بستگي به مورد پيش آمده دارد.
  • نکته : به موجب ماده 33 قانون جرایم رایانه ای تیک بار می توانید نسبت به مسدود سازی سایتهائی که محتوای مجرمانه منتشر می می کنند بدون اخطار و اطلاعیه قبلی اقدام کنند .
  • موارد مربوط به طراحی سایت :

    108- تمامی سایت های طراحی شده ملزم به رعایت کپی رایت طراحی شده توسط تیک بار همراه با لینک به tikbar.ir می باشند در غیر این صورت باید مبلغ 95 هزار تومان برای سیستم مدیریت محتوا و 90 هزار تومان برای قالب ها که حق کپی رایت می باشد را پرداخت نمایند ، در غیر این صورت با سایت تخلف کننده برخورد خواهد شد.

  • توجه : در صورت حذف کپی رایت بدون پرداخت لایسنس و یا پرداخت نکردن هزینه تیک بار این حق را دارد که قالب یا سیستم طراحی شده را به صورت رایگان برای دانلود و یا جهت فروش در سایت قرار دهد .

    109- تنها سیستم های مدیریت محتوایی که توسط ما طراحی می گردد دارای هاست یک ساله به صورت رایگان می باشد و شامل قالب ها و... نمی شود .

  • موارد مربوط به محتوا و مطالب سایت:

    110- تمامی محتوا و مطالب تولید شده توسط تیک بار دارای حق کپی رایت می باشد و در صورت کپی برداری (حتی با ذکر منبع) برخورد قانونی خواهد شد .

 

  • موارد مربوط به قراردادنامه :

    111-قراردادنامه برای هاست ها ، سرورها ، طراحی ها و... تنها با اشخاص و شرکت های حقوقی بسته می شود و اشخاص حقیقی می توانند از فاکتور ها و ایمیل های ارسال شده در این امر  استفاده کنند اما در صورت لزوم تنها از طریق تیکت پشتیبانی می توانند نسبت به درخواست قردادنامه اقدام نمایند (توجه : انجام این امر توسط تماس و یا ارسال ایمیل میسر نمی باشد)  .

 

  • تیک بار ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد که می توانید این وضعیت را در آدرس samandehi.ir استعلام نمایید .
  • تیک بار دارای نماد اعتماد الكترونیكی کسب و کار های اینترنتی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی می باشد که می توانید این وضعیت را در آدرس enamad.ir استعلام نمایید .
  • مشاهده متن کامل قانون جرائم رايانه‌ اي
Where: ​Mohamad Zangane Yosef Abadi Khuzestan, Omidiye
  • تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است
  • قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش‌ فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد

چرا تیک بار ؟

  • دارای نماد اطمینان الکترونیکی
  • ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • طرف قرارداد با بانک ملی ایران
  • دارای برند 1 کشوری پیام کوتاه در سطح کشور
Mohamad Zangane Yosef Abadi
Iran, Khuzestan, Omidiye.
5 Star Rating: Recommended