تیک بار

ارائه دهنده هاستینگ ، دامین ، سرور و خدمات اینترنتی

Dribbble
Fickr
Vimeo
گوگل پلاس
Linked In
توییتر
فیس بوک
به تیک بار خوش آمدید
تلفن : 06152621523
امروز سه شنبه 30 آبان 1396

قانون صراحت در بازاریابی و تبلیغات

۲۲ قانون ابدی بازاریابی

قانون صراحتقانون صراحت یکی از ۲۲ قانون ابدی بازرایابی است که همخوانی بسیاری با قوانین حاکم بر بازاریابی چریکی نیز دارد. در این مقاله به معرفی قانون صراحت و بررسی تاثیر آن در تجارت شما خواهیم پرداخت.

آل ریس و جک تروت، دو نفر از موفق ترین استراتژیست های بازاریابی با مطرح کردن تجربیات چهل ساله خود، قوانینی قطعی که در دنیای بازاریابی حکمروایی میکنند ارائه میدهند. مجموعه این قوانین در کتابی با نام “۲۲ قانون ابدی بازاریابی” منتشر شده که توسط محمود حمیدخانی به فارسی برگردانده شده و انتشارات سیته آن را به چاپ رسانده است.

قانون صراحت در بازاریابی

زمانی که نقطه ضعف خود را بیان می کنید، مشتری نظر مثبتی نسبت به شما پیدا میکند.

این برخلاف طبیعت بشر یا یک جامعه است که نقطه ضعف خود را بیان کند. برای سال ها،  قدرت و تفکر مثبت توی مغز ما کوبانده شده است. مثبت فکر کردن، نکته اخلاقی و تمام نشدنی همه مقالات و کتاب ها بوده است. بنابراین برای شما تعجب اور خواهد بود اگر گفته شود که یکی از موثر ترین راه های نفوذ به ذهن مشتری این است که نقطه ضعف خود را بگویید و سپس به نقطه ی قوت خود بپردازید، و این همان قانون صراحت است.

 

 

نمونه هایی از قانون صراحت و بازاریابی چریکی

فولکس واگن سال ۱۹۷۰ همچنان زشت باقی خواهد ماند!

قانون صراحت در تبلیغات

جوی گران ترین عطر موجود در جهان!

قضیه چیست؟ چرا صادق و درست بودن به این خوبی در روند بازاریابی جواب میدهد؟

رک گویی و صراحت یک جور خلق سلاح کردن خود است. هر نقطه ضعفی که بگویید بلافاصله توسط مشتریان پذیرفته میشود. از طرف دیگر، گفتن نکات مثبت و برتری ها در مشتری تردید ایجاد میکند. مخصوصا در تبلیغات مجبورید که نقطه ی مثبت ادعای خود را به مشتری ثابت کنید ولی برای نقطه ضعف نیاز به اثبات نیست. مشتری فکر خواهد کرد که فولکس واگن سال ۱۹۷۰ همچنان قابل اعتماد است یا اگر مردم حاضرند ۳۷۵ دلار برای یک اونس( ۲۸ گرم) عطر بپردازند پس چه عطر فوق العاده ای است.

  • معمولا بیشتر شرکت ها نام مضحک برای شرکت خود انتخاب نمی کنند اما اسموکر این کار را کرد. چون اسموکر فروشنده شماره یک ژله و مربا است. اگر اسمتان بد است دو راه دارید: یا نام خود را عوض کنید یا آن را دلپذیر و جالب سازید.
  • همه ما میدانیم که اویس در حوزه ی شرکت های کرایه خودرو دومین است. اما چرا از آن استفاده میکنم؟ شماره ی ۲ بودن اویس بسیار واضح است. اگر این موضوع انقدر وا

 

shere to facebook shere to google shere to twitter shere to Linkedin

۲۲ قانون ابدی بازاریابی

قانون صراحتقانون صراحت یکی از ۲۲ قانون ابدی بازرایابی است که همخوانی بسیاری با قوانین حاکم بر بازاریابی چریکی نیز دارد. در این مقاله به معرفی قانون صراحت و بررسی تاثیر آن در تجارت شما خواهیم پرداخت.

آل ریس و جک تروت، دو نفر از موفق ترین استراتژیست های بازاریابی با مطرح کردن تجربیات چهل ساله خود، قوانینی قطعی که در دنیای بازاریابی حکمروایی میکنند ارائه میدهند. مجموعه این قوانین در کتابی با نام “۲۲ قانون ابدی بازاریابی” منتشر شده که توسط محمود حمیدخانی به فارسی برگردانده شده و انتشارات سیته آن را به چاپ رسانده است.

قانون صراحت در بازاریابی

زمانی که نقطه ضعف خود را بیان می کنید، مشتری نظر مثبتی نسبت به شما پیدا میکند.

این برخلاف طبیعت بشر یا یک جامعه است که نقطه ضعف خود را بیان کند. برای سال ها،  قدرت و تفکر مثبت توی مغز ما کوبانده شده است. مثبت فکر کردن، نکته اخلاقی و تمام نشدنی همه مقالات و کتاب ها بوده است. بنابراین برای شما تعجب اور خواهد بود اگر گفته شود که یکی از موثر ترین راه های نفوذ به ذهن مشتری این است که نقطه ضعف خود را بگویید و سپس به نقطه ی قوت خود بپردازید، و این همان قانون صراحت است.

 

 

نمونه هایی از قانون صراحت و بازاریابی چریکی

فولکس واگن سال ۱۹۷۰ همچنان زشت باقی خواهد ماند!

قانون صراحت در تبلیغات

جوی گران ترین عطر موجود در جهان!

قضیه چیست؟ چرا صادق و درست بودن به این خوبی در روند بازاریابی جواب میدهد؟

رک گویی و صراحت یک جور خلق سلاح کردن خود است. هر نقطه ضعفی که بگویید بلافاصله توسط مشتریان پذیرفته میشود. از طرف دیگر، گفتن نکات مثبت و برتری ها در مشتری تردید ایجاد میکند. مخصوصا در تبلیغات مجبورید که نقطه ی مثبت ادعای خود را به مشتری ثابت کنید ولی برای نقطه ضعف نیاز به اثبات نیست. مشتری فکر خواهد کرد که فولکس واگن سال ۱۹۷۰ همچنان قابل اعتماد است یا اگر مردم حاضرند ۳۷۵ دلار برای یک اونس( ۲۸ گرم) عطر بپردازند پس چه عطر فوق العاده ای است.

  • معمولا بیشتر شرکت ها نام مضحک برای شرکت خود انتخاب نمی کنند اما اسموکر این کار را کرد. چون اسموکر فروشنده شماره یک ژله و مربا است. اگر اسمتان بد است دو راه دارید: یا نام خود را عوض کنید یا آن را دلپذیر و جالب سازید.
  • همه ما میدانیم که اویس در حوزه ی شرکت های کرایه خودرو دومین است. اما چرا از آن استفاده میکنم؟ شماره ی ۲ بودن اویس بسیار واضح است. اگر این موضوع انقدر وا

 

When: Where: ​Mohamad Zangane Yosef Abadi Khuzestan, Omidiye

می توانید اولین نظر را بنویسید!

نام شما
ایمیل (منتشر نخواهد شد)
آدرس وبسایت
کد امنیتی   
 
  • تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است
  • قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش‌ فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد

چرا تیک بار ؟

  • دارای نماد اطمینان الکترونیکی
  • ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • طرف قرارداد با بانک ملی ایران
  • دارای برند 1 کشوری پیام کوتاه در سطح کشور
Mohamad Zangane Yosef Abadi
Iran, Khuzestan, Omidiye.
5 Star Rating: Recommended